آل سعود دیگر آل سقوط است
انما المومنون إخوة
درباره ما

به وبلاگ ما خوش آمدید. ********************* امام خمینی(ره) : بگذریم،اگر ما از صدام بگذریم ، اگر از همه ی کسانی که به ما بدی کردند بگذریم، نمی توانیم از مسئله حجاز بگذریم. ( 1 شهریور 66 بمناسبت کشتار حاجیان حج خونین ) ********************* آیا میدانید دلیل اینکه شما الان با آرامش و امنیت کامل ، مطالب این وبلاگ رو میخونید از جان گذشتگی هزاران شهید است ؟ این ابر مردان تاریخ را فراموش نکنیم . . . ********************* یکی آرام می آید/ نگاهش خیس عرفان است/ قدمهایش پر از معناست/ دلش از جنس باران است/ کسی فانوس بر دستش/ بسان نور می آید/ امید قلب ما روزی/ ز راه دور می آید
منوی اصلی
پیوندهای روزانه
نویسندگان
تدبر در قرآن
آیه قرآن


همراه با قرآن
آیه قرآن تصادفی
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

خبرنامه وب سایت:





وصیت شهدا

ساخت فلش مديا پلير
ابر برچسب ها
عربستان (15) ,  بحرین (15) ,  آل سعود (7) ,  انقلاب (7) ,  آل سقوط (6) ,  آل خلیفه (6) ,  افطار (5) ,  کشتار (5) ,  شیعیان (4) ,  شهید (4) ,  جنبش (4) ,  طلا (4) ,  مرتضی (4) ,  آوینی (4) ,  شهدا (4) , 


به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خالد بن فرحان بن عبدالعزیز با اعلام جدایی خود از رژیم آل سعود، از دیگر شاهزادگانی که ساکتند ولی با او هم نظر هستند خواست از سکوت دست بکشند و برای رضای خداوند پیامدهای این مسأله را به جان بخرند.

این شاهزاده با بیان دردها و رنجهایی که خاندادندر عربستان متحمل شده تأکید کرد که این تجارب موجب شد تا طعم ظلم را مانند دیگر برادرانش در این کشور بچشد، و یکی از آنها بشود.

خالد بن فرحان بن عبدالعزيز بن سعود  الفرحان ال سعود، در بيانيه خود چنين آورده است:

من و خانواده ام در تعامل با كساني كه امروزه قدرت را در عربستان در اختيار دارند تجربه بسيار تلخي داشته ایم كه در آينده كاربر افشاگر تويتر موسوم به "مجتهد" و "سعد الفقيه" در شبكه ماهواره اي "اصلاح" اقدام به انتشار آن خواهند نمود.
خداوند را سپاس مي گويم كه از طريق تجربه شخصي دشوار و ناگوار در تعامل با نظام حاكم در عربستان، چشم بصيرت مرا گشود و باعث شد تا طعم ظلم را از زمان كودكي تاكنون بچشم تا آنچه را كه بسياري از هموطنانم تحمل مي نمايند تجربه كنم. به همين دليل به ميزان گسترش انواع ظلم و ستم، تضييع حقوق شهروندان، محدود كردن آزادي ها، تحقيق دستگاه قضايي و به بازي گرفتن دين و ساير اقدامات غير انساني از جمله ناديده گرفتن احكام اسلامي، قوانين و پيمان هاي بين المللي درباره حقوق بشر و آزادي هاي عمومي و غيره، پي بردم.
اين تجربه دشوار كه ديگر نمي توان آن را شخصی توصیف کرد، مرا به نتيجه گيري هايي رهنمون كرد كه از نظر شرعي و ادبي وظيفه خودم مي دانم با هدف انجام وظيفه و بيان حقيقت، آنها را اعلام و تبيين نمايم.
نخست: با افتخار، انشقاق و جدايي خودم از خاندان حاكم آل سعود در عربستان را اعلام مي كنم. زيرا اين نظام در عربستان به احكام خداوند يا حتي قوانين وضع شده پايبند نيست و سياست ها، تصميمات و اقداماتش كاملا براساس اراده و خواست شخصي حكام است و همه آنچه درباره احترام به احكام شرعي و قوانين در عربستان اعلام مي شود كاملا جنبه صوري دارد تا به دروغ چنين القا نمايد كه نظام به احكام اسلامي پايبند است.
دوم: كساني كه در عربستان قدرت را در اختيار دارند، گمان مي كنند كه سرزمين و ملت اين كشور ملك آبا و اجدادي شان است. اين در حالي است كه چنين ادعايي كاملا خيالي و برخاسته از اعتقادات، تصورات و باورهاي توهم گونه است.
سوم: حاكمان كنوني عربستان، همچنانكه با پيشنهادهاي ارائه شده از سوي شخصيت هاي ميهن پرست و داراي جايگاه و احترام و محبوب در ميان مردم درباره تغییر و اصلاح مخالفت كرده و با خشونت و سركوب با آن تعامل كرده اند؛ آنان با اینگونه پيشنهادها در داخل خاندان حاكم نيز مخالفت كرده و برخي از اين پيشنهادها را با تنگ نظري و سوء نيت رد كرده و با برخي ديگر از اين طرح ها با خشونت و سركوب تعامل كردند.

چهارم: مشكلاتي كه عربستان با آن مواجه است موقت يا سطحي نيستند. و اين مشكلات فقط به ميزان بيكاري، پايين بودن سطح دستمزدها، توزيع ناعادلانه ثروت، امكانات و خدمات و ...  محدود نمي شود. بلكه اين مشكلات عميق و حقيقي هستند كه به فساد سياسي، مالي و سوء استفاده از قدرت و نگاه امنيتي به اداره جامعه، اطاعت دستگاه قضايي و مجلس شورا از قوه مجريه مرتبط مي شود؛ اين امر باعث برباد رفتن آرزوها و اميدهاي مردم و سوء استفاده از قدرت در راستاي منافع گروه اندكي مي شود. تجربه هاي پيشين نشان دهنده آن است كه حل اين مشكلات جز از طريق تغييرات ريشه اي و فراگير ممكن نيست.

پنجم: كساني كه امروزه قدرت را در اختيار دارند، به طور عمدي وضعيت ناگواري را كه كشور با آن مواجه است و فريادهاي ملت ستم ديده آن را ناديده مي گيرند. آنها به چيزي جز منافع شخصي شان توجهي نمي كنند و هيچ گونه اهميتي براي منافع كشور، ملت يا حتي امنيت ملي قائل نيستند.

ششم: همه انتقاداتي كه طرفداران اصلاح امور در عربستان درباره وضعيت سياسي، اقتصادي، قضایي، اجتماعي، خدماتي، امنيتي و سوء استفاده از دين مطرح مي كنند كاملا صحيح و معتبر است و بلكه حتي  وضعيت بسيار وخيم تر از آن است كه در اين انتقادها مطرح مي شود.
هفتم: با توجه به شناخت كاملي كه از حاكمان كنوني عربستان دارم تأكيد مي كنم كه غرور، چشم بصيرت آنها را كور كرده است. به طوري كه به نصيحت ها يا نامه نگاري ها و درخواست هايي كه از آنها مي شود پاسخ نمي دهند. بلكه آنها در داخل كشور مردم را سركوب مي كنند و در خارج از كشور نيز با امتياز دادن، مانع مطرح شدن مسائلي مانند حقوق بشر يا حمايت از آزادي ها مي شوند. به طوري كه جز از طريق اهرم هاي فشار سياسي، رسانه اي و مردمي نمی توان هيچ گونه تغييري به وجود آورد و در تغييرات فقط بايد بر تلاش هاي مردم در داخل كشور تأكيد كرد و بدان اميدوار بود.
خالد بن فرحان بن عبدالعزيز الفرحان ال سعود شاهزاده عربستاني در پايان بيانيه اش اعلام مي كند كه براساس موارد فوق حمايت خود را از همه جريان هاي حامی تغییر و صادق، هدفمند و امين درباره منافع ملت و كشور به ويژه جريان "اصلاح" به رهبري دكتر سعد الفقيه اعلام مي نمايد و از همه شاهزادگاني كه سكوت پيشه كرده اند و با وی هم عقيده هستند، درخواست مي كند با پايان دادن به سكوت و انفعال، موضع خودشان را اعلام نموده و با هدف جلب رضايت خداوند و در راه كشور، خودشان را براي تحمل پيامدهاي آن آماده كنند.



برچسب ها : <-TagName->
نویسنده : anti saud
ارسال شده در چهار شنبه 9 مرداد 1387برچسب:حج,خونین,مرداد66,آل سعود,, ساعت 12:26


روز ششم ذی الحجه سال1407 (مصادف با روز نهم مردادماه 1366 شمسي) یادآور مراسم "برائت از مشرکین" زائران ایرانی خانه خدا و کشتار حجاج مظلوم ایرانی در مکه به دست حکام آل سعود است.مکانی که خون ریختن در آن حرام است و این حرمت تا جایی اهمیت دارد که اعراب جاهلیت احترام این مکان را حفظ نگه داشتند اما این حرمت توسط عوامل سعودی شکسته شد در این فاجعه حتی به زنان و جانبازان هم رحم نکردند به طوری که نیمی از کشته شدگان زنان بودند. 

نکته دردناک آنجاست که بسیاری از آمار شهدا مربوط به روزهای پس از حادثه است که مأموران سعودی اجازه مداوای مجروحین حادثه را در بیمارستانها ندادند و برخی از مجروحین که جراحات حاد داشتند، پس از تحمل رنج و درد بسیار و در حالی که امکان مداوای آنها بود، به شهادت رسیدند. 

راستی آیا می دانستید مسئول عمليات کشتار حجاج یک یهودی آلمانی تبار است ؟

 

لطفا به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : <-TagName->


اگر از صدام بگذریم از مساله حجاز نخواهیم گذشت

آل سعود خائن الحرمین شده اند

آل سعود وارثان ابی سفیان و ابی لهب و رهروان یزید

لکه ننگ آمریکا با آب زمزم و کوثر هم از دامن آل سعود پاک نمی شود

 سعودی ها روی آمریکا را سفید کرده‌اند

اسلام اشرافيت، اسلام ابوسفيان، اسلام حاكميت سرمايه‌داران بر پابرهنه‌ها و در يك كلام اسلام آمريكايي

نمی گذاریم از کعبه و حج صدای سازش با آمریکا و کفر و شرک نواخته شود

 اگر هزار بار قطعه قطعه شويم، دست از مبارزه با ظالم بر نمي داريم

 

جهت خواندن مشروح بیانات ، لطفا به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : <-TagName->


فعالان اینترنتی شبکه ی اجتماعی "فیس بوک" یک حمله ی اینترنتی را بر ضد آل سعود آغاز نموده اند.

فعالان نام این حرکت را " انقلاب جوانان سعودی بر علیه حکومت خائن پادشاهی" گذاشته اند، این حرکت فیس بوکی با استقبال روبه رو شده است به نحوی که طی چند روز بیشتر از شصت هزار عضو جذب کرده است.

این فعالان خود را "جوانان سعودی غیر وابسته به احزاب سیاسی" معرفی کرده اند؛ سپس درخواست های خود را مطرح نموده اند که در رأس آنها آزادسازی زندانیان سیاسی و علما و تعدیل سیاست سعودی و حمایت از مردم نه سرکوب آنها می باشد. 

همانطور که این جوانان خواستار احترام سعودی به اسلام و توقف برنامه های شبکه ی "العربیه" که روزانه در حال فتنه انگیزی در کشورهای عربی است شدند ، و سپس از رژیم حاکم خواستند به رأی و نظر علما توجه کند، نه اینکه از مفتی هایی استفاده نماید که با جهت سیاسی اش هماهنگ باشد و از آنها برای رسیدن به مقاصدش استفاده نماید؛ و دیگر اینکه سیاست هایش را در قبال سوریه اصلاح نماید.

این فعالان اعلام نموده اند انتظار می رود شبکه ی "العربیه" بر علیه حرکتشان اقدام کند اما هیچ عاملی آنها را در این حرکت سست نمی کند.

منبع:شیعه نیوز



برچسب ها : <-TagName->


           

 

 

  عکسهای ویشکا آسایش در ورود آقایان ممنوع 

 

 

از آنجایی که وظیفه هر انسان شرافتمند است که از حق دفاع کند،وبلاگآنتی سعودی تصمیم به نمایش این مطلب گرفته است.

چندی پیش بود که در فضای مجازی مطلبی منتشر شد که طیّ آن رامبد جوان ، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون به شدت به مسعود ده نمکی حمله کرده و او را کارگردانی بی ادب و بی تربیت خواند.او حتی از دوست و همکار خود ، پیمان قاسم خانی ، شاکی بود که چرا در نوشتن سناریوی اخراجی ها (1)  - فیلم برگزیده مردمی در جشنواره فجر سال 86 – به مسعود ده نمکی کمک کرده.از آن طرف فرج الله سلحشور ، کارگردانی که اغلب او را با فیلم های مذهبی- تاریخی می شناسیم ، همین تهمت را با زبانی دیگر به مسعود ده نمکی روا می دارد . . .

برای خواندن شرح این مطلب جنجالی

لطفا به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : <-TagName->
نویسنده : anti saud
ارسال شده در شنبه 8 تير 1387برچسب:قلاده,طلا,شهید,مرتضی,آوینی,شهدا,رومیان,زنگی,فتنه,رنگی, ساعت 13:17


 

 

سخت است گفتن اما       زان سخت تر نگفتن

 این راز برملا را       از این و آن نهفتن

 در جامه ی شبانی         گرگان روزمزدند

 با قافله رفیقند           اما شریک دزدند

 در سر هزار فتنه        نیرنگ های رنگی

 اهل کدام مرزند        این رومیان  زنگی  ؟

 

 مشغول درس و مشقند    سرگرم رونویسی

 سر می رسند ناگاه        با کیف انگلیسی

 هم همنشین دشمن     هم هم پیاله با دوست

 با همهمه خوشند و        سوغاتشان هیاهوست

 

   اوضاع از این قرار است 

 این اصل ماجرا بود

 پاداش گردن کج 

 قلاده ی طلا بود



برچسب ها : <-TagName->


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد