عربستان؛ قانون حمایت از حیوانات و شکنجه انسانها!
آل سعود دیگر آل سقوط است
انما المومنون إخوة
درباره ما

به وبلاگ ما خوش آمدید. ********************* امام خمینی(ره) : بگذریم،اگر ما از صدام بگذریم ، اگر از همه ی کسانی که به ما بدی کردند بگذریم، نمی توانیم از مسئله حجاز بگذریم. ( 1 شهریور 66 بمناسبت کشتار حاجیان حج خونین ) ********************* آیا میدانید دلیل اینکه شما الان با آرامش و امنیت کامل ، مطالب این وبلاگ رو میخونید از جان گذشتگی هزاران شهید است ؟ این ابر مردان تاریخ را فراموش نکنیم . . . ********************* یکی آرام می آید/ نگاهش خیس عرفان است/ قدمهایش پر از معناست/ دلش از جنس باران است/ کسی فانوس بر دستش/ بسان نور می آید/ امید قلب ما روزی/ ز راه دور می آید
منوی اصلی
پیوندهای روزانه
نویسندگان
تدبر در قرآن
آیه قرآن


همراه با قرآن
آیه قرآن تصادفی
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

خبرنامه وب سایت:





وصیت شهدا

ساخت فلش مديا پلير
ابر برچسب ها
عربستان (15) ,  بحرین (15) ,  آل سعود (7) ,  انقلاب (7) ,  آل سقوط (6) ,  آل خلیفه (6) ,  افطار (5) ,  کشتار (5) ,  شیعیان (4) ,  شهید (4) ,  جنبش (4) ,  طلا (4) ,  مرتضی (4) ,  آوینی (4) ,  شهدا (4) , 


 ابلاغ قانون رفتار انسانی با حیوانات در عربستان سعودی ، با موجی از واکنش های استهزا آمیز در این کشور مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، این قانون اخیرا در هیات وزیران سعودی به تصویب رسیده و براساس آن رفتار نامناسب با حیوانات موجب جریمه خواهد شد.

کاربران عربستانی شبکه های اجتماعی در اینترنت با ارسال موجی از پیام های استهزا آمیز تاکید کردند ، در شرایطی که رفتارهای تحقیرآمیز و شکنجه و آزار زندانیان و کشتار مردم تظاهرکننده در خیابان های این کشور اتفاق می افتد ، تصویب قانون حمایت از حیوانات یک شوخی دردآور و به نوعی دهن کجی به مردمی است که انتظار دارند دولت با تصویب قوانین آزادی خواهانه صدها زندانی  سیاسی را به خانه های خودشان بفرستد و به چند دهه ظلم و ستم و بیکاری و فقر در عربستان پایان دهد.

به گفته این افراد ، مردم عربستان براساس آموزه های دینی خود بهترین رفتار را با حیوانات دارند و این رژیم حاکم براین کشور است که با نادیده گرفتن تمام دستورات و قوانین اسلامی رفتاری ناشایست با شهروندان خود در پیش گرفته است.

یک منبع دولتی آگاه گفت: براساس قانون مصوب هیات وزیران عربستان درباره مهربانی با حیوانات، جریمه نقض مفاد این قانون تا 400 هزار ریال عربستانی می رسد که اگر چهار بار در یک سال تکرار شود ، براساس رای دادگاه مجازات های شدیدتری در نظر گرفته می شود.

این منبع افزود: در حالی این مقدار  از جریمه برای چنین امر در عربستان وضع شده که بر اساس قانون مهربانی با حیوانات در کشورهای عربی عضو شورای همکاری خلیج فارس، جریمه نقض این قانون برای اولین بار فقط تا 50 هزار ریال عربستان می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب ها : <-TagName->